مرجع اموزش بازی های انلاین

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

آخرین ارسالی های انجمن

اپلود بوی

1.ابتدا ورژن Reloaded بازی رو نصب کنید

2.بعد کرک زیر رو دانلود کنید و بریزید تو پوشه بازی :

3.تانگل رو دانلود و نصب کنید 

4.وارد یکی از اتاق های این بازی بشید و بازی رو اجرا کنید

 از منوی بازی برید به Options و بعد Online و Set the type to رو بر روی LAN بزارید
حالا به منوی بازی برگردید و وارد بازی بشید

بعد از وارد شدن به بازی از منو بر روی Matchmaking کلیک کنید تا سرور ها را ببینید.
بر روی سرور کلیک کنید و وارد سرور بشید
تمام

به همین راحتی. فقط برای تغییر نامتون مراحل زیر رو انجام بدید :

  1. به محل نصب بازیتون برید
  2. فایل "steam_api"  رو با Notepad باز کنید
  3. تو خط  "UserName=RLD!" رو تغییر بدید "UserName=(اسم خودتون)"
  4. یعنی جای RLD اسم خودتون رو بزارید

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

  • سلام من هر کاری می کنم این کرکی که شما گذاشتید. آپلودبوی می گه که حذف شده یا منتقضی شده لطفا بررسی کنید.

  • سلام
    من ورژن 1.2.1 بازیو داشتم و اجرا هم میشد
    اما چون دیگه کسی با این ورژن آنلاین بازی نمیکنه رفتم آپدیت 1.6.1 نصب کردم.اما الان هر کاری می کنم اجرا نمیشه و فقط این ارور میده
    The game cannot start because your game data appear to be corrupted
    لطفا اگه می دونی راهنماییم کنه . دیگه دیوانه شدم از دست این ارور

    پاسخ : اینطور که این متن نوشته {یکی از فایل های بازی خرابه}---- احتمالا موقع دانلود یه فایل به مشکل برخورده

  • سلام دوستان من هراری میکنم که بتونم تو تانگل ثبت نام کنم نمیشه خواهش میکنم یکی برام اکانت بسازه و username و password رو واسم بفرسته
    bayat1400@yahoo.com

    پاسخ : این ای دی رو ادد کنید:
    Memol.javidi@yahoo.com

  • سلام ترو خدا کمک کنید من تو تانگل ثبت نام کردم و تو نرم افزار لاگین کردم اما ارور میده نکنه مربوط به ip باشه شاید دلیلش اینه که ip من خارجی نیست ترو خدا کمک کنید ممنون میشم

  • سلام سایت تانگل باز نمیشه چطور از برنامش استفاده کنیم . نیاز به ثبت نام داره

    با تشکر

    پاسخ :
    شما نیاز داری برنامه تانگل رو دانلود کنی و در سایتش ثبت نام کنی تا بتونی ادامه ی مراحل رو بری.
    سایت تانگل:
    http://www.tunngle.net/community/
    وارد سایت شوید و بر رویRegister Now کلیک کنید و مراحل ثبت نام رو طی کنید

کد امنیتی رفرش